F.I.T.ness Plan

HET BELANG VAN HET HARTRITME.

Wanneer u uw hartslag in de gaten houdt tijdens het sporten, kunt u zien of u te veel of te weinig doet. U kunt uw hartslag bijhouden met een hartslagmeter, maar u kunt het ook zien door middel van onderstaande berekeningen:

+ DE OPTIMALE HARTSLAG (TIJDENS HET SPORTEN) VOOR HET BESTE RESULTAAT BEREKENT U DOOR
UW LEEFTIJD AF TE TREKKEN VAN 180. DE OPTIMALE HARTSLAG VAN IEMAND VAN 40 JAAR ZOU DAN 140 ZIJN .(180-40 = 140)
+ NEEM UW HARTSLAG TIJDENS HET SPORTEN OP AAN DE BINNENKANT VAN DE POLS OF AAN DE ZIJKANT VAN UW NEK.
+ TEL UW HARTSLAG TIJDENS HET SPORTEN GEDURENDE 10 SECONDEN EN
VERMENIGVULDIG DIT MET 6 OM DE HARTSLAG PER MINUUT TE BEREKENEN.

Houd tijdens het sporten in de gaten of uw hartslag in de buurt blijft van uw optimale hartslag, zodat u de oefeningen met de juiste intensiteit doet.
Vermenigvuldig uw optimale hartslag met het percentage dat in het Fitnessplan genoemd staat en vergelijk dit met uw hartslag tijdens het doen van de oefeningen.

VOOR HET FOREVER F.I.T. FITNESS PLAN HEEFT U DUMBELLS (HANDHALTERS) EN WEERSTANDBANDEN NODIG. OEFENINGEN WAARBIJ U DEZE NODIG HEBT, STAAN AANGEDUID MET ( ). ANDERE OEFENINGEN KUNNEN AANGEPAST WORDEN DOOR DE WEERSTAND TE VERHOGEN WANNEER UW KRACHT IS TOEGENOMEN OM ZO MEER SPIERMASSA TE KWEKEN EN VET TE VERBRANDEN.

U BENT NU KLAAR OM ALLE OEFENINGEN TE DOORLOPEN. 

Download

F.I.T. 1 fitnessplan PDF

Copyright 2015 - Algemene voowaarden - Sitemap - Links - Ontwikkeld door Best4u Group BVBA