Lichaamsbeweging

UW DAGELIJKSE ROUTINE VOOR FOREVER F.I.T.1

WARMING UP
Voor een effectieve workout en om de kans op blessures te verminderen is het belangrijk om iedere keer dat u gaat sporten de tijd te nemen om op te warmen en te strekken.

Bekijk de instructievideo’s van de oefeningen die u kunt doen voor een goede warming up. KLIK HIER
+ 30 BACKWARD HIGH KNEES
+ 30 ANKLE WALKS
+ 30 FORWARD ARM CIRCLES
+ 30 BACKWARD ARM CIRCLES
+ 30 HIP CIRCLES
+ 30 STANDING ALTERNATE LEG RAISES

COOLING DOWN
Na het sporten is het belangrijk te strekken om de toevoer van bloed en voedingsstoffen naar uw spieren te helpen bevorderen. Verminder de kans op spierpijn, bevorder flexibiliteit en verleng spierweefsels en -vezels. Doe de volgende rekoefeningen na het sporten.

Bekijk de instructievideo’s voor de uitleg KLIK HIER
+ QUAD STRETCH + HAMSTRING STRETCH
+ CALF STRETCH + BICEP STRETCH
+ TRICEPS STRETCH + IT BAND STRETCH
+ BACK STRETCH + CHEST STRETCH
+ SHOULDER STRETCH + ABDOMINAL STRETCH
+ HIP FLEXOR STRETCH + GLUTE STRETCH

CARDIO
Tijdens heel het Forever F.I.T. Programma wordt er van u gevraagd cardio-oefeningen te doen. Met de term “cardio” worden alle bewegingen bedoeld die ervoor zorgen dat uw hartritme omhoog gaat en de bloedcirculatie versneld wordt. Cardio-oefeningen geven uw metabolisme / stofwisseling een boost en helpen het hart gezond te houden. Cardio-oefeningen zijn:
+ RENNEN + FIETSEN + ZWEMMEN
+ WANDELEN + DANSEN + KICKBOKSEN
+ AEROBICS + LOOPBAND + CROSSTRAINER

Om echt effect te hebben… dient u elke houding tijdens de rekoefeningen minimaal 30 seconden vast te houden. U hoeft niet alle strekoefeningen te doen na iedere workout.

Luister tijdens het sporten goed naar uw lichaam. Voorkom blessures.
Uw lichaam is uw beste raadgever.

 

Copyright 2015 - Algemene voowaarden - Sitemap - Links - Ontwikkeld door Best4u Group BVBA