Transformeer

DAAG UZELF UIT.

Forever F.I.T.2 neemt alles wat u hebt geleerd mee naar het volgende level. Door het verhogen van uw inspanningen om spiermassa op te bouwen en het verder fine-tunen van uw voedingsplan.

VOOR HET OPBOUWEN VAN SPIERWEEFSEL IS GEVARIEERDE VOEDING NODIG. DIT ZAL U HELPEN SNELLER TE HERSTELLEN. HET FOREVER F.I.T.2 VOEDINGSPLAN GEEFT U DE JUISTE COMBINATIE VAN PROTEÏNE, KOOLHYDRATEN EN GOEDE VETTEN DIE U NODIG HEBT OM UW SPIERMASSA OP TE BOUWEN.

Er bestaan veel misverstanden over het opbouwen van spiermassa in relatie tot voeding en fitness. Het opbouwen van spierweefsel is essentieel voor het verbranden van vet. Om spiermassa te kweken en te behouden, verbrandt het lichaam meer calorieën, waardoor er meer vet wordt verbrand. Cardio-training is belangrijk om te helpen vet te verbranden en een goede conditie van het hart te ondersteunen. Het is echter ook van belang om dat in een juiste balans te doen met kracht- en intervaltraining. Het is belangrijk om variatie aan te brengen in uw trainingsschema om stagnatie in gewichtsverlies te voorkomen.

Downloads

F.I.T. 2 fitnessplan pdf

In de brochure die gratis wordt meegeleverd met het F.I.T 2 pakket leest u alle informatie over het voedingsplan, het bewegingsplan en krijgt u handige tips om het F.I.T. programma met succes te doorlopen.

Copyright 2015 - Algemene voowaarden - Sitemap - Links - Ontwikkeld door Best4u Group BVBA